Раз в неделю мы отправляем анонсы новинок парфюмерии, новые акции и скидки!!!

Язык:

FAQ

  • Do you have certificates for perfumes

    We work only with original products. The supplier does not give us any certificates, since our suppliers are official trading houses, and they should not convince us of the authenticity of the products. Please note, according to EU legal requirements, brands in the European Union do not provide quality certificates. According to Regulation of the European Parliament and of the Council No. 1223/2009, brand products are registered on the CPNP (Cosmetic Product Notification Portal) portal before being put on the market. For the European Community, registration on the portal is a confirmation of the quality of the product, as well as the safety of its use and does not require additional documentary confirmation.

  • How do I drive up to you to see the goods, is there a pickup

    Kamalia is an online online store and implies selling exclusively via the Internet with sending the goods to the customer via Kazakhstan post or SDEC. We do not have office and exhibition halls. Every day we ship several dozen orders all over the country.

  • WHAT TO DO IF THE PRODUCT DOES NOT FIT BY FORM, COLOR OR SIZE AND OTHER REASONS?

    Within 14 days from the date of purchase of the goods (not including the date of purchase) - you can goods that have not been used, the presentation and consumer properties are preserved, and are not in the list of goods not subject to exchange or return: Exchange for a similar item without recounting the value Exchange for any other with appropriate recalculation of value Return and receive the money paid for it How to assess the safety of presentation: In good lighting, without the use of special means, the product should not have visible traces of lzovaniya as fine scratches, abrasions, and even more chips, nicks or cracks. The easiest way is to evaluate whether the presentation is preserved by answering the question: “Would I buy this product in the same condition as a new one?”

  • Қаншалықты тез күтуге пайда болуы тауар, егер оның жоқ болған?

    Біз көптеген өкілдіктермен ынтымақтасамыз, әрқайсысының жеткізу мерзімі жеке, барлық тауарлар импортталады, өндірушінің зауытынан жеткізу тасымалдаудың кез-келген кезеңінде кешіктірілуі мүмкін, сондықтан нақты атауларға жауап беру әрдайым мүмкін емес. Сіз "маған қабылдау туралы хабарлаңыз" түймесін басып, электрондық поштаны қалдыра аласыз. Өнім қол жетімді болғаннан кейін сізге автоматты хабарлама келеді, содан кейін сіз тапсырыс бере аласыз.

  • Тестер дегеніміз не?

    Сынақшы-бұл өндірушілер сатылатын жерде жарнама жасау үшін тауарлар партиясына қосатын хош иістің демонстрациялық нұсқасы. Тестердің сатылатын нұсқадан ешқандай айырмашылығы жоқ (хош иістің сапасы, беріктігі және т.б.). Жалғыз айырмашылығы-тестерлер жарнама мақсатында шығарылады және өндіруші олардың дизайнына соншалықты мұқият қарамайды. Тестерлерде көбінесе қарапайым бөтелке бар, әдетте бұл қақпағы жоқ үлкен бүріккіш пистолет және сізге техникалық қаптамада, сатуға арналған бөтелкелер шығарылғаннан басқа қарапайым қорапта ұсынылады. Осыдан тестерлердің бағасы әлдеқайда төмен.

  • Винтаж (сирек) дегеніміз не, ол сізден қайдан шыққан?

    Винтаж дегеніміз-оны жасау дәуірінде өзекті болған, өз заманының стилі мен рухын бейнелейтін ежелгі нәрсе. ХХІ ғасырда парфюмерлік композициялар көне болып саналады, олар ХХ ғасырдың әртүрлі онжылдықтарында шығарылып, хитке айналды. Жасалмаған, атап айтқанда өндірілген. Мысалы, қазір дүкен сөрелерінде тұрған №5 Chanel 1921 жылы құрылды, бірақ сіз сол жерден дүкеннен сатып алатын бөтелке зауытта бір жарым жыл бұрын шығарылды. Винтаждық позициялар жеке коллекционерлерден, еуропалық аукциондардан сатып алынады, оларды табу оңай емес, сондықтан олардың бағасы да жоғары. Винтаждық (сирек кездесетін) парфюмерияға әртүрлі себептермен шығарылған парфюмерия жатады. Көбінесе олардың негізгі баға компоненті компоненттердің едәуір құны болып табылады: табиғи амбра, мускус, гүлді абсолютті, дәмдеуіштер керемет ақшаға тұрарлық.

  • Дәретхана суы, парфюмерия суы мен парфюмерияның айырмашылығы неде?

    Парфюмерия төрт концентрацияда болады:

    Парфюмерия (Parfum, Extrait) құрамында 18-30% хош иісті заттар бар, бұл ең шоғырланған және тұрақты парфюмерлік өнімдер.

    Парфюмерлік су немесе иіссулар (Eau de Parfum, Parfum de Toilette) құрамында 10-20% хош иісті заттар бар. Хош иісті 4-6 сағат бойы жақсы сақтаңыз.

    Иіс су (Eau de Toilette) — жоғарғы және ортаңғы ноталары айқын сезілетін парфюмерияның жеңіл түрі. Хош иісті композицияның концентрациясы 8-10% Иіссу күніне бірнеше рет қолдануға арналған және жұмыс күні ішінде қолдануға жарамды.

    Одеколон (Eau de Cologne) — парфюмерияның ең жеңіл түрі. Одеколонның мақсаттары мен қасиеттері дәретхана суымен бірдей, бірақ хош иісті заттардың концентрациясы одан да аз—70-80% алкогольде 3-8%.

  • Неліктен жиынтық жеке хош иістен арзан?

    Бұл көптеген брендтердің жиі кездесетін тәжірибесі:жиынтықтар әдеттегі бөтелкелерге қарағанда әрдайым біршама төмен. Мұндай маркетингтік қозғалыс көптеген фирмаларда қабылданады, сондықтан өнімдер көбінесе сыйлық ретінде сатып алынады және осылайша хош иістермен танысады. Бұл қалыпты жағдай және хош иістерде ешқандай айырмашылық жоқ.

  • Хош иіс өндірістен алынады, ал сізде бар-бұл қалай болуы мүмкін?

    Күмәнданбаңыз-бұл жалған парфюмерия емес, бірақ олар әлі шығарылған жылдардан бері қандай да бір себептермен орындалмаған хош иістер.

    Адамдар жиі сұрайды-неге бұл хош иістер ірі офлайн дүкендерде жоқ? Барлығы қарапайым: өндірістен шығарылған сирек кездесетін заттар еш жерде жарнамаланбайды және оларға (ел ауқымында) үлкен сұраныс жоқ. Желілік дүкендерге талап етілмеген тауарлардың сөрелерін алу тиімді емес. Интернет-дүкендердің жұмыс принциптері осы позицияларды сатуға мүмкіндік береді.

    Сондай – ақ, жиі сұрақ туындайды-ұзақ уақыт бойы шығарылған хош иістер жоқ па? Ресми түрде, олардың жарамдылық мерзімі аяқталуы мүмкін. Бірақ бұл тек ресми, өйткені хош иістердің қауіпсіздігі мен сапасы олардың қанша жыл сақталғанына емес, қандай жағдайда болғанына байланысты. Біздің қоймаларда парфюмерия температуралық режимді сақтай отырып, тиісті жағдайларда сақталады, өйткені хош иістердің сапасы уақыт өте келе өзгермейді және сүйікті парфюміңіздің шығарылуын тоқтатқан кезден бастап нашарлауы мүмкін деп қорқудың қажеті жоқ.

  • Неліктен сізде мұндай төмен бағалар бар?

    Бөлшек сауда дүкендерінде парфюмерия бағасына көптеген шығындар кіреді, мысалы, сауда алаңдарын жалға беру, ондаған кеңесшілердің жалақысы, жарнамалық стендтерді безендіру және т.б. интернет-дүкендерде өнімнің қолайлы бағаларын сақтауға мүмкіндік беретін айтарлықтай шығындар жоқ.

  • Неліктен 50мл 100 мл-ден қымбат?

    Бағаның бұл айырмашылығы сатып алу кезінде валюта бағамдарының күшті секірулерімен байланысты. Олардың арасында хош иістің сапасында ешқандай айырмашылық жоқ, сондықтан бұл жағдайда сәтті пайдаланып, тиімдірек нұсқаны таңдаңыз.

  • Кеше баға бір болды, ал бүгін – басқа. Неліктен?

    Интернет-дүкендегі бағалар күн сайын автоматты түрде жаңартылады. Сондықтан, кеше қандай да бір позицияның бағасы қазіргіден жоғары болды немесе керісінше жағдай туындауы мүмкін. Сатушы растаған тапсырысқа кірген тауарлардың бағасы өзгертуге жатпайды (Оферта шартында көзделген жағдайларды қоспағанда).

  • Селективті парфюмерия дегеніміз не?

    Селективті парфюмерия (сонымен қатар "тауашалар" деп те аталады) кең танымал, жаппай сауда маркаларына қарама – қайшы. Әдетте, селективті брендтердің иелері өз өнімдерін жарнамалауға және жылжытуға көп қаражат жұмсамайды. Офлайн дүкендердегі мұндай брендтердің ассортименті әдетте үлкен емес, олар негізінен мамандандырылған бутиктерде және интернет-дүкендерде ұсынылған.

    Селективті брендтердің парфюмериясы әрдайым күрделірек, онда негізінен табиғи компоненттер қолданылады. Көптеген бөтелкелер ақылды дизайнға ие, өйткені жасаушылардың негізгі күш-жігері сыртқы жылтырға емес, мазмұнға бағытталған. Алайда, жақында тағы бір үрдіс бар-тауашалық брендтер өнер туындыларын еске түсіретін бөтелкелерде парфюмерия шығарады. Бұл, әрине, бағамен көрінеді.

    Селективті парфюмерияның басты айырмашылығы-ерекше, даралық, талғампаздық. Мұндай хош иістер бәріне және бәріне ұнамайды, олар өздерінің білгірлеріне мұқтаж. Кейбір селективті брендтер моноароматтарды жасауға мамандандырылған, онда белгілі бір нота басым болады немесе сингулярмен ұсынылады. Барлық дерлік тауашалық хош иістерде ерекше өзіндік ерекшелік бар, ол тартатын немесе итермелейтін ерекше "қолжазба" бар.

  • Қорапты ашпас бұрын жалғанды қалай ажыратуға болады?

    Түпнұсқалықты бірнеше жолмен тексеруге болады.

    Штрих-код арқылы сіз өндіріс елін анықтап, штрих-кодтың тіркелген-тіркелмегенін біле аласыз.

    Хош иістің шыққан күнін және оның жарамдылық мерзімін білуге болатын Батч-код - оны құтының түбінде міндетті түрде қағудың қажеті жоқ. Көп жағдайда батч коды қораптың өзінде шығарылады.

    Сондай - ақ, целлофанның дәнекерлеуін бағалау керек, егер оны өндіруші қамтамасыз етсе-ол ұқыпты, көрінетін ақаулар мен желімсіз болуы керек. Ерекшелік-бұл негізінен қолмен оралған және кейбір қателіктері болуы мүмкін таңдаулы парфюмерия.

    Қаптаманың өзі сапалы, картон тығыз болуы керек, қаптамадағы барлық қаріптер оқылатын және анық болуы керек. Шрифт алдымен картонға сығылып, содан кейін тонмен толтырылады – бұл жағдайда бояу майланбауы керек. Сондай-ақ, қаптамада жазулар болуы керек: аты, концентрациясы, парфюмерлік композицияның барлық компоненттерінің тізімі бар композиция, Өндіруші ел.

    Мұның бәрі сізге қаптаманы ашқанға дейін жалған өнімді сапалы өнімнен ажыратуға көмектеседі.

  • Хош иіс мүлдем тұрақты емес-не істеу керек, бұл жалған?

    Егер хош иіс сізге тұрақты болып көрінбесе, бірден ренжімеңіз және оны жалған деп ойлаңыз. Тұрақтылық-бұл салыстырмалы ұғым және көптеген факторларға байланысты. Бірдей концентрациядағы бірдей хош иіс әртүрлі ауа-райында мүлдем басқаша әрекет етуі мүмкін. Ыстықта парфюмерия суыққа қарағанда тез және қарқынды буланып кетеді. Сондай-ақ, парфюмерия ылғалдылыққа байланысты өзін-өзі ұстай алады. Жоғары ылғалдылықпен, тіпті өткір және ауыр хош иістер де құрғақ ауа-райына қарағанда жұмсарады және нәзік болады.

    Хош иістің жүріс-тұрысы мен оның тұрақтылығы ол қолданылатын теріге де байланысты. Суық теріден хош иістер баяу буланып кетеді, яғни олар ұстамды және ұзаққа созылады.

    Ыстық теріден булану анағұрлым қарқынды жүреді, сондықтан парфюмерия айқынырақ ашылады, бірақ оның тұрақтылығы да аз болады. Теріге қарағанда әлдеқайда ұзағырақ, парфюмерия шаш пен киімде сақталады. Сонымен, парфюмерияның тұрақтылығы сіздің қабылдау ерекшеліктеріңізге байланысты. Егер сіз хош иісті естімесеңіз, бұл оның жоғалып кеткенін білдірмейді. Әдет, ольфакторлық сәтсіздік, денсаулық жағдайының өзгеруі және басқа да көптеген себептер сүйікті парфюмериядан ләззат алуға кедергі келтіруі мүмкін. Сол хош иісті ұзақ уақыт қолданған кезде, біз оны сезінуді тоқтата аламыз. Басқалардан сұраңыз-олар сіздің парфюміңізді сезінеді ме?

    Сондай-ақ, біз хош иісті, әсіресе оны пошта арқылы жібергеннен кейін "демалуды" ұсынамыз. Оны қараңғы, салқын жерге қойыңыз (ешқандай жағдайда тоңазытқышқа салмаңыз) және оны бір-екі айдан кейін алыңыз, мүмкін басқа уақытта және басқа ауа-райында ол сізге қанық және төзімді болып көрінеді. Сондай-ақ, тәжірибелі парф атап өткендей.әуесқойлар, хош иіс "демалғаннан" кейін тұрақты болады және әдемі ашылады. Бұл әсіресе винтаждарға қатысты.

  • Мен хош иісті жақсы білемін, ал сізден сатып алынған - менікінен өзгеше.

    Әр уақытта сатып алынған бірдей хош иіс дыбыста сәл өзгеше болуы мүмкін. Және бұл түсінікті, хош иіс ноталарының пирамидасы өзгеріссіз қалады, бірақ олардың мазмұнының шоғырлануы пропорционал арақатынаста партияға байланысты белгілі бір қателіктерге ие болуы мүмкін, бұл хош иістің дыбысы мен қабылдауының өзгеруіне әкелуі мүмкін. Көптеген брендтер инфра-компанияның талаптарына сәйкес пирамидадағы белгілі бір ноталардың шоғырлануын өзгертеді. Сондықтан әр түрлі шығарылған жылдардағы партиялар бір-бірінен төзімділігі жағынан да, иісі жағынан да айтарлықтай ерекшеленуі мүмкін.

  • Ресми сайттағы парфюмерия сізге қарағанда қымбат. Бұл қалай болуы мүмкін?

    Тартымды бағалар барлық интернет-дүкендердің басты артықшылықтарының бірі болып табылады.

    Бұл құбылыстың себебі өте қарапайым, көптеген қызметкерлерді ұстаудың қажеті жоқ, үй-жайларды жалға алу құны соншалықты жоғары емес. Шығындардың негізгі бабы-бұл өкілдіктер әлдеқайда көп ақша жұмсайтын БАҚ-тағы брендтің жарнамасы.

    Осының және басқа да бірқатар факторлардың есебінен неғұрлым төмен баға қалыптасады, соның арқасында біз сізді, біздің клиенттерімізді, жағымды бағалармен үнемі қуантуға дайынбыз.

  • MONTALE брендінің ерекшеліктері-бөтелке толық емес

    Montale брендінің шишалары толтырылған көлемнен гөрі арнайы жасалған, сондықтан пайдаланушылар өздері тәжірибе жасап, шишалардың ішіне әртүрлі хош иістерді араластыра отырып, жеке нұсқалар жасай алады. Сондықтан, әрқашан бөтелкелер жоғарғы жағына толтырылмаған сияқты. Сіз сұйықтықтарға арналған кәдімгі өлшеуіш шыныаяқ алып, спрейді бұрап, мазмұнның мөлшерін өлшей аласыз.

  • Montale брендінің ерекшеліктері-Хош Иіс менде болған емес.

    Барлық Montale хош иістері көптеген табиғи компоненттерден тұрады және бұл қасиет хош иістердің әртүрлі реңктерге ие болуына әсер етеді, өйткені табиғи шикізат пен майлар әрдайым бірдей бола алмайды. Сіз бұл мүмкіндікті талқылауды парфюмерлік форумдардан таба аласыз, мысалы Fragrantica.ru немесе Aromo.ru

    Сондай-ақ, хош иісті жолдан кейін бөлме температурасында қараңғы жерде тұруды ұмытпаңыз. Еріксіз қарқынды шайқалғаннан кейін парфюмге демалу қажет. Бұл фактордың мінез-құлқы мен хош иістің ашылуына қатты әсер ететіндігі бұрыннан байқалды.

  • MONTALE брендінің ерекшеліктері-Montale брендінің бөтелкесінің дизайны мен қазір қолданатыннан өзгеше.

    Montale бренді 2013 жылы 2 заңды тұлғаға бөлінді. Осыған байланысты бұрынғы шығарылымдар мен" новодельдер "сыртқы түрімен — қораптың немесе құтының түсімен, атауының өзімен (мысалы," Fougeres MarineS "және" Fougeres Magipe"," CrYstal Flowers "және" CrIstal Flowers " және т. б.), спирттің пайыздық құрамымен (70 және 80%), мекенжайларымен ерекшеленуі мүмкін ("26 Place VENDOME 75001 PARIS "және" 10 PLACE VENDOME 75001 PARIS") — бірақ екі нұсқасы да өндіруші белгілеген формула бойынша шығарылады, Францияда ресми түрде шығарылады, түпнұсқа болып табылады. Хош иістердің атаулары 2 "өндірушілер" арасында бөлінеді және хош иісті өндіру құқығы бір немесе басқа заңды тұлғаға тиесілі. адамға.

  • Escentric MOLECULES брендінің ерекшеліктері - мен неге "Молекулалардың" хош иісін сезбеймін?

    Бұған бірнеше себеп болуы мүмкін.

    Олардың біріншісі-рецепторлардың селективтілігі. Барлық сезім мүшелерінде мұндай селективтілік бар — мысалы, жасы ұлғайған сайын адамдар жоғары дыбыстарды нашар естиді, ал төменірек. Иіс сезу жағдайында бұл қасиет "селективті (ішінара) аносмия"деп аталады. Жасы ұлғайған сайын иіс сезу өткірлігі төмендейді, бірақ бұл кейбір иістерді сезбеуіміздің жалғыз себебі емес. Хош иісті сезіну үшін оның бөлшектері (молекулалары) иіс сезуге жауап беретін рецепторларға жетуі керек. Бұл үшін заттың молекулалары 350 Иә-ден аспауы керек. Мускус, ағаш немесе кәріптас иістеріндегі ең үлкен Молекулалар және оларды бәрі бірдей сезіне алмайды. Молекула неғұрлым аз (жеңіл) болса, оны біз жақсы сезінеміз (мысалы, цитрус жемістері, гүлді иістер).

    Жартылай аносмия-бұл көптеген адамдардың ерекшелігі, сондықтан егер сіз "Молекула" хош иістерін алуды шешсеңіз, ағаш пен кәріптас хош иістерін қаншалықты жақсы сезінетіндігіңізді тексеріңіз.

    Көбінесе "Молекула" түсініксіз, өйткені бұл хош иістер бірнеше заттардан немесе тіпті бір заттан тұрады (Iso E Super немесе Ambroxan). Егер сізде осы компонент үшін ішінара аносмия болса, өкінішке орай, сіз хош иісті сезбейсіз.

    Көптеген "Молекулалардың" иісі болмауының екінші себебі — бейімделу. Бізді күн сайын көптеген иістер қоршап алады, олардың кейбіреулері фонға айналады және ми оларға жауап беруді тоқтатады. Бұл құбылыс бейімделу деп аталады. Біз кейбір иістерге тезірек үйреніп, оларды сезінуді тоқтатамыз, дене басқаларға баяу бейімделеді және біз оларды ұзақ сезінеміз.

    Үшінші себеп-иіс шаршау. Біз жаңа иістермен алғаш танысқан кезде рецепторлар белсенді әрекет етеді. Бірақ бірдей зат немесе бірдей хош иіс рецепторларға неғұрлым жиі енсе, соғұрлым әлсіз болады. Рецепторлар үшін ол жаңа нәрсе болуды тоқтатады және организм әлдеқайда назар аударуды қажет етпейтін әдеттегі, фондық нәрсе ретінде қабылданады.

  • Le Labo брендінің ерекшеліктері

    Le Labo көп жағдайда жекелендірусіз мөлдір жапсырмамен келеді (бөтелкеде аты-жөні, сату күні және т.б. жоқ). Қораптар әрқашан слюдасыз жүреді.